Menu
CZK Měna

Garmin vívofit junior3 Green

Popis
Bezpečnostní funkce:Neuvedeno; Hodinkové funkce:24hodinový režim, Budík, Časovač, Stopky; Chytré funkce:Režim spánku / nerušit; Jazyk rozhraní:Angličtina; Kompatibilní OS:iOS, Android; Konektivita:Bluetooth; Materiál pouzdra:Plast; Materiál řemínku:Silikon; Senzory a Hardware:Akcelerometr; ...
Zeptej se
2 064 Kč
1 705,79 Kč bez DPH
Skladem 2 ks, expedice dnes
Záruka 24 měsíců
Značka:
Garmin
Výrobní číslo:
010-02441-00
EAN:
753759263546
Náš kód:
411430

Garmin vívofit junior3

Fitness tracker pro děti s motivy kreslených postaviček od Disney a komiksových akčních hrdinů.

Vaše děti mohou prozkoumávat svůj svět s náramkem vívofit junior 3. Tento dětský odolný tracker s barevným displejem a několika možnostmi zobrazení ciferníku, dokáže fungovat až 1 rok na uživatelsky vyměnitelnou baterii. Má několik různých funkcí, které ocení jak děti, tak rodiče. Dětem ukazuje, jak jsou během celého dne pohybově aktivní, tzn. počítajá, kolik kroků děti za den nachodí a kolik minut stráví intenzivním zdravým pohybem. Při dlouhodobější neaktivitě (např. při delším sezení u počítače nebo televize) je upozorní s výzvou k pohybu. Zároveň jde o užitečný nástroj pro rodiče, kterým mohou zadávat svým dětem různé domácí úkoly a povinnosti a motivovat je k jejich plnění prostřednictvím vybraných odměn. Na úkoly je možné nastavit alarmy (budíčky) a náramek pak zvukovým signálem a zvoleným obrázkem i textem dětem sdělí, že je např. čas na psaní domácích úkolů do školy nebo si jít vyčistit zuby a spát. Za každý splněný úkol děti dostanou určitý počet virtuálních penízků - zlatých mincí, které si po našetření dostatečného množství mohou proměnit ve vybranou odměnu. A pro trochu duševní pohody rodičů se dá rychle podívat na telefonní číslo nouzového kontaktu přímo na displeji hodinek.

• Barevný displej s úhlopříčkou 0,56" (1.41 x 1.41 cm).
• Silikonový řemínek pro zápěstí s obvodem 13 - 17.5cm.
• Motivuje děti k pohybu, plnění úkolů a soutěžení.
• Počítá nachozené kroky za den a minuty strávené intenzivním pohybem.
• Upozorňuje na neaktivitu a vybízí k pohybu (např. při dlouhodobém sezení).
• Upozornění na naplánovaný čas plnění úkolů (zvukem, obrázkem a textem).
• Aplikace pro mobilní telefon zdarma.
• Vodotěsné i pro plavání.
• Bez nutnosti nabíjení, baterie s dobou provozu více jak 1 rok.

AKTIVITA ODEMYKÁ POSTUP - S vaší pomocí můžou děti objevovat nová dobrodružství a kouzelný svět princezen Ariel, Belly, Jasminy, Mulan a Lociky.

DOSÁHNĚTE NEJVYŠŠÍ SKÓRE - Za 60 minut aktivity denně získají děti přístup k různým dobrodružstvím. Čím víc aktivity ale zaznamenají, tím delší čas také můžou strávit u intenzivní hry v aplikaci.

DRAHOKAMY - Při splnění denních cílů aktivity děti získávají i barevné drahokamy. Díky drahokamům získají přístup k dalším částem mapy – a dokonce i ke svému vlastnímu království.

KARTY FITNESS - Přijměte fitness výzvu Kapitána Ameriky. Z tréninkových karet se děti naučí základní cviky, jako je skákací panák, pes hlavou dolů nebo přitahování kolen k protilehlému lokti.

AKTIVITY S MĚŘENÍM ČASU - Při aktivitách s měřením času můžou děti sledovat počet kroků během hry v parku, při fotbalovém tréninku a podobně. Uložené aktivity si můžete později prohlédnout v aplikaci Garmin Jr.™.

BAREVNÝ DISPLEJ - I za jasných, slunečných dní je na barevném displeji všechno dobře vidět. S vaší pomocí si také děti můžou upravit ciferník hodinek různými motivy všech 12 Disneyovských princezen.

DOPLNĚK NOUZOVÝCH SITUACÍ - Být připraven není nikdy na škodu. Do doplňku nouzových situací můžete zadat nouzové kontaktní údaje dítěte, které jsou pak v případě potřeby snadno přístupné.

SLEDOVÁNÍ AKTIVIT - Prostřednictvím aplikace Garmin Jr. si můžou rodiče zobrazit aktivity, povinnosti, spánek a další data – stačí ji synchronizovat s kompatibilními zařízeními.

POVINNOSTI A ODMĚNY - Prostřednictvím aplikace můžete zadávat povinnosti a úkoly1 a také určovat hodnotu virtuálních mincí. Získané mince pak děti můžou proměnit na odměny, které sami vyberete.

PŘÁTELSKÁ PŘIPOMENUTÍ - Když přidělíte povinnosti a naplánujete upozornění, náramek dětem ikonou připomene, co je potřeba udělat. Můžete nastavit týdenní nebo denní opakování.

KROKOVÁ VÝZVA - Ve výzvách Toe-to-Toe™ můžou děti soutěžit v měřeném závodě o počet kroků s kamarády, kteří jsou nablízku. I rodiče se můžou zapojit – prostřednictvím aplikace Toe-to-Toe a kompatibilních hodinek Garmin.

BUĎTE V POHYBU SPOLEČNĚ - Spojte se s kamarády dětí v aplikaci Garmin Connect™ a s dalšími rodinami v aplikaci Garmin Jr.. Můžete s nimi komunikovat a soutěžit v týdenních výzvách o počet kroků.

DĚTSKÝ REŽIM - Povolte dětský režim v aplikaci Garmin Jr.. Poskytnete tak dětem omezený přístup ke sledování a odškrtávání jejich povinností a umožníte jim prohlížet nejnovější misi v jejich virtuálních dobrodružstvích.

PŘÍBĚHY a DOBRODRUŽSTVÍ - S barevnými řemínky Blue Stars, Digi Camo nebo Lilac Floral budou děti objevovat nová fascinující místa, řešit zajímavé hádanky a zapisovat si do sešitu vzpomínky na úžasná dobrodružství. Uvidí pyramidy starověkého Egypta, naučí se cviky pro zahřátí v mrazivé Antarktidě nebo se setkají se žraloky na Velkém bariérovém útesu. Nákupem nového řemínku získáte přístup k novým dobrodružstvím v aplikaci (aktivační kód je součástí balení s novým řemínkem). Příběh odpovídá motivu řemínku a vše můžete spravovat v rodičovské mobilní aplikaci a rozhodnout, co se bude dít dnes. S řemínkem s Černým panterem nebo Iron-Manem děti při dosažení denního cíle (60 minut aktivity) postupují ságou Infinity, dobrodružstvím studia Marvel, která je inspiruje k lepším výkonům. S vaší pomocí děti vstoupí do nových dobrodružství a prožijí vzrušující chvíle ze ságy Infinity společně se svými oblíbenými hrdiny studia Marve. S řemínkem z řady Disneyovských princezen mohou objevovat nová dobrodružství a kouzelný svět princezen Ariel, Belly, Jasminy, Mulan a Lociky. Pomohou Locice a Flynnovi Rychlíkovi utéci před stařenou Gothel, společně s Mulan zachrání císaře nebo s Jasminou prozkoumají Jeskyni zázraků. Budou pomáhat Avengerům kazit Lokiho ničivé plány, zachraňovat svět před Ultronem nebo cestovat kvantovým světem, získávat Kameny nekonečna a bojovat s Thanosem. Čím lépe si plní (případně překračují) cíle denní aktivity, tím větší část příběhu uvidí.

Funkce
Funkce 10813 , 10792 , 10534 , 10535